Kväll 8 mars

Har pluggat som en tok idag.
Satt från 8-15.30 ungefär på skolan och bara pluggade med Felix och två till.
Kändes rätt bra faktiskt.
Känns som jag fick in en hel del ändå.
Med lite hjälp så blir alltid lite lättare att lära sig.

Har jag lite tur med frågor så kan det gå vägen :)
Och efter tentan ska jag hem och sova lite. 
Måste ju vara taggad till förfest hos Mats och sen utgång på Värmlands :D

Ska bli riktigt nice :)

Nu ska jag glo på lite tv, äta lite och ha de chill hela kvällen tills jag måste sova. 
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Åh, vilken fin blogg du har. Kände igen mig i några saker du skrivit här och där. Känns som att vi är lika.

2012-03-09 @ 04:22:19
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0