Life's like an hourglass, glued to the table

Tentan sa hej och kickade mitt ass.
Eller nått.

Jag ville inte ha en fråga om Islam. 
Första frågan är om Kalifatet.
Andra och tredje frågan ordbajsade jag ihop nått som jag tror kan stämma.
Fjärde frågan var om Riksbildningprocessen i Skandinavien.
Typ det ENDA jag inte pluggade igår.
Jävla skittenta.
Blir väldigt glad om jag lyckades skrapa ihop poäng nog för ett godkänt.
Annars blire omtenta..

Har iaf varit på systemet en sväng nu, och ska tillbaka ner på stan om ett tag.
Ska hämta ut ett spel jag förbokat åt Olof i födelsedagspresent.
Sen ska jag köra lite Just Dance 3.
Runt 18 är de dags för förfest hos Mats!
Utgång ikväll med andra ord.
Får se hur länge man orkar efter en såhär tidigt morgon.
Får försöka ta en tupplur under dagen också.

PUSS
Såhär såg det ut igår när vi satt på skolan och pluggade hela dan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0