Mystery

Går ganska bra nu.

Har idag äntligen tvättat efter att ha skjutit på det i typ 2-3 veckor kanske? hahah lite tvätt jag hade med andra ord.
Hade föreläsning idag 10-12. 
Har även dansat lite. Men blev inte så mycket då jag blev orolig för min kisse som inte mår så bra idag.
Han springer på lådan oftare än vanligt och så kräktes han när vi dansade.. 
Min bebis <3
Pratade med mamma ett tag om typ allt och inget.

Imorrn har jag föreläsning 8-10 och sen ska jag träffa Lina :D
Hon är i Uppsala över dan med skolan, så då ska jag hänga lite med henne :) Fett niiice!
Vet inte när jag träffade Lina sist. Länge sen vare!

Och just ja. Råkade visst klicka hem en fett snygg jacka nyss. 
FY MIG!
Jag som inte skulle köpa kläder på länge.. så köpte jag shorts i fredags och jacka idag xD 
Aja, nu blir stekpannan i huvudet om jag köper nå mer.

Skeeeetasnygg ju.

Kommentarer
Postat av: Sara

Supersnygg!!

2012-03-14 @ 19:50:17
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0