Runnin' On Sunshine

Jag äälskar vädret!
Fullkomligen ÄLSKART!
Varmt, soligt, skönt, underbart.

Igår låg jag däckat med nackproblem.
Inte kul.
Åt två mackor på hela dan, och det var till frukost. KUL.

Idag har jag varit i skolan, kommit hem och suttit ute ett tag i vackra vädret.
Sen blev det en liten tur till Ica för att hämta ut min nya, fina jacka <3 LOVE IT!!
Sen blev det längre promenad till stan med Nathers.
Råkade få med mig en väska hem, ett par short och en BH. Allt för typ 500 kr dock! Fint dee.

Har även bokat massage idag. 1 timme för 280 kr. Så jävla värt! :D
Älskar erbjudanden. Jag måste vara nån slags erbjudande-oholic. hahaha xD

allmänt så har den här dagen varit riktigt fiiin.
Enda dåliga var att jag tappat bort min kalender. Tror jag glömde den på skolan. Nånstans. BLÄ!
Får leta imorrn. *gråter lite*

Menmeen. Nu ska jag antingen gå till ica igen (måste handla så jag kan göra mat) Eller gå ut med katten igen. Han var så feg och vägrade vara ute förut idag för de var dagisbarn ute då. Feg katt.
PUSS

Typ såhär fint äre! Fast utan snö! Och varmare (för man ser ju hur varmt de e på bilden xp)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får gärna skicka hit lite av det där vädret! Här är det aprilväder så det sjunger om det, man kan aldrig vara riktigt säker på om det ska vara soligt eller snöstorm. :p

2012-03-21 @ 17:40:00
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0