The fear

Mitt liv är väldigt upp och ner just nu.
Fram och tillbaka.

Men det löser sig nog.
Får se vart de slutar.
Försöker så gott de går.

Hela helgen spenderades iallafall i soffan med Bones typ.
Och sushi.
Hemkörd sushi<3
(vilket vi även åt igår ^^ hihih)

Igår hade jag seminarium.
Idag är jag ledig, men ska ta tag i att åka till gymmet. 
Ska åka dit om en stund.
Har ju fan inte varit där på hur länge som helst.
Och det är ingen underdrift..
ehm.. 
Ska även till stadsbibblan idag och plugga lite med folk från klassen :))

Sen blire väl hem och fortsätta vara uppochner.
handla måste jag också göra idag.

Anyway, ska göra mig klar för gymmet.
PUSS


Idag eller imorrn (håller tummarna för idag) så borde min jacka komma :D Var inlämnad på posten igår såå.. Booooooorde komma idag (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0