Things got fucked up.

Hade en sjukt kul kväll igår!
Massa dansa, prata, dricka, skratta! :D
Precis som det ska vara när man är med bästa Elin:)) 
Var ju såklart även en heldel andra inblandade och alla gjorde kvällen askul! :D
Kvällen var helt enkelt superfin. 
Tills jag kom hem..
men de skiter vi i!

Håller på funderar på om jag ska ta och åka hem till mami idag och stanna där en vecka.
Har inte riktigt bestämt mig än dock. Skulle missa 3 föreläsningar, men just nu känns de som de kan vara värt det.
Kanske väntar till imorrn också.
Vi får se. Känns mest som jag bara vill hem iaf.

Meenmeen.
Kollade iaf nyss upp om tentaresultatet kommit, och de hade det!!
Till min förvåning så klarade jag faktiskt tentan :O:D
Kan inte vara med mycket marginal dock. Ska bli spännande att hämta ut tentan sen och se hur många poäng jag faktiskt fick. Kan inte vara många över G x)
haah :D men blev iaf godkänd, vilket alltid är nånting.
Men nu ska försöka få mig själv att se respektabel ut (kommer inte gå)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0