Tjockmorgon

Det här är en såndär morgon man känner sig tjock.

För det första hade vi ingen frukost hemma = makaroner & Bacon till frukost.
För det andra var det massa tvshop på tvn med smala brudar, sådär ideal-smala.
Och nu på 4an sitter dom och pratar om träning.

ååh irriterande.
Jag är ju liksom inte tjock.
Jag är bara inte sådär pinnsmal som idealet.
Oftast är jag väl ganska okej med hur jag ser ut.
Men ibland får man lite noja sådär.
Varför ska de vara så svårt att bara vara nöjd med hur man ser ut?

Dessutom är jag så dålig på att träna nuförtiden.
Måste komma igång igen.
Bara att jag vill göra det på förmiddagen för annars äre så mycket folk på gymmet.
Idag kuunde jag åkt, men inte blev de så..
Imorrn kan jag inte.
Skulle kunna göra ett försök på torsdag faktiskt.
Nä nu får jag skärpa mig.
Måste iaf ta tag i att dansa lite mer här hemma.
NÅNTING iaf.
ÅÅh irriterad jag blir.
Jävla latmask jag är.

Sparka mig i röven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0