Tjollahopp!

Haft en sjuuuuuukt lång dag.

Upp kl 6 och göra mig redo för att åka till Furuvik.
Tåget gick 7.19, var framme 8.40 ungefär.
Gjorde intervjun och sådär.
Skulle ta tre timmar så jag bokade tåg 12.37 hem. Men de slutade tidigare så jag fick vänta i vad som kändes en evighet på tåget. Kallt och regn vare också...
Kom tillslut hem vid typ 14. 
Värmde lasagne från igår, tog ett glas vin och kikade på Systrar i Jeans. 
Mysigt som sjutton!
Chickflick, men jag älskar den. Gråter dock fortfarande på samma ställe varje gång.
Gick till ica och postade lite brev.
Kom hem och somnade på soffan.
Blev väckt och serverad mat = niiiice.
Sen blev det lite småstäda och sen Systrar i Jeans 2.
Också bra, men första filmen var lite bättre tyckte jag. 
Jag älskar ju böckerna såklart. Har dock bara första och fjärde av nån anledning. Önskar jag hade tvåan och trean. Hade för mig att jag hade tvåan också, men tydligen inte.

Anyway.
Sen blev det lite mer film, nämligen Mio min Mio.
Så söt. Och dubbad som faaan xP
Brukar inte tänka på att den är sovjetisk-brittisk-svensk-norsk (Wikipedia sa det!) så blir alltid lika förvånad över att den är dubbad. Men jag tycker den är söt ändå. Löve.
Den fick mig dock direkt att tänka på Winnerbäcks låt "Balladen om konsekvenser". Hahah x) Så bra <3
Så slänger ut den här!
Nu ska jag sova. Astrött efter den låååååååååååååååång dag.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: JA jag har ångest över träning. Jag började liksom för en vecka sen. Hur bra har det gått då? När jag typ ger upp efter en halv vecka.

2012-03-29 @ 12:15:47
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0