When it's love you take

Haft en toppendag med Elin i Stockholm!

Så skönt att komma iväg till lite andra områden och göra nått annorlunda.
Blev fika på stan, köp av hårfärg, en tur hem till Elin, spontanfärgning av håret (som förövrigt blev mycket mörkare än jag trodde :O) och sen sushi på station innan tåget rullade hemöver.
Toppendag med toppentjej!
Så ska de va:)
Längtar som en tok till på fredag när hon kommer hit och vi ska köra lite utgång :D

Har en grymt chill skolvecka framför mig.
Seminarium imorrn på eftermiddagen.
Mentorsmöte på tisdag.
Sen äre helg ;) Ungefär.
Ska även till Furuvik på intervju på onsdagförmiddag.
Och fixa en grej på Torsdag.
Och gå på massage på fredag plus umgås med Elin.
Men inte direkt en tuff vecka skulle jag vilja säga.
Rätt niiiiice.
Har rätt chill veckor framför mig överhuvudtaget faktiskt.
Heheh ;)

aja, nu ska jag inte waista mer tid på att sitta här.
Kanske ska lägga mig. Eller kolla på Hem till Gården.
Hmm... Nått sånt.
PUSS


*bildbomb*
Utgång förra fredan :) White Club!
HEMKÖRD Sushi! Omnomnom
Knäppisen jagar fiskar!
Årets första grillning!

MUUUUUMS!
Umgåtts med världens bästa idag som sagt :) <3
ÄNNU MER SUSHI! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

fy vad gott det såg ut med grillat!! :O

2012-03-26 @ 16:05:27
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ser ut som ett mongo !! :D <3

2012-03-27 @ 10:07:18
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0