And again

Sitter återigen vid ipaden. Hade en gryyyyyyyym utgång igår. Trevligt folk, fina minnen, massa dans, hemmakänslor och allt bara var fint! Nöjd tjej. Idag har jag varit seg istället. Men gjort mycket. Först hem och duscha/tvätta. Sen till Ljusdal och hem tillfarter. Så åkte vi runt lite. Hälsade på gammelmorfar, kolla om pappa var hemma (vilket han inte var, var ingen hemma) och åkte runt lite mer. Sen fika vi korvmacka ^^ bästa som finns. Höhö. Sen åkte jag hem, sov en stund i fåtöljen och har nu packat ihop alla mina saker. Typ iaf. Imorrn bitti typ halv 5 så bär det av mot Umeå och Ell!!! Kommer bli en fin vecka :D taggad!!  Så ska typ lägga mig strax. Puss

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :)

2012-05-14 @ 17:03:42
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0