Bra start

Bra start på dagen!
Tågkaos så jag kom inte iväg till skolan.
Och inte för att jag inte försökte. 
Var på station i fan 1½ timme och försökte se om jag skulle kunna ta mig iväg. MEN NEJNEJ.
Så nu är jag tillbaka hemma.
Ska se nått avsnitt Greys sen plugga lite Kalla Kriget till morgondagens mentorsmöte och sen försöka plugga lite annat till fredagens tenta.
Ska nog gå och handla lite också.
aja, ska väl sluta skriva här så jag kommer igång nångång!
PUSS

*random bilder*

Jag har rätt fin utsikt vid bussen.

Jag & Elin chillar i pooooolen

Var helt okej att spendera söndagen här i det fina vädret :))

Kommentarer
Postat av: elin

Jävla otur du har vännen! :p

Jag är klar med min hemtenta nu, inskickad o allt (Y) I'm awesome! ;:D

Puss :*

2012-05-29 @ 13:51:06
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: elin

Vilken bild menar du att du vill ha?

:))))))))

2012-05-29 @ 23:20:07
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0