Long time, no see

Ja, nu var det ett tag sen jag bloggade.
Har haft annat för mig och inte tillgång till datorn.

I fredags skulle det bli grönan och LMFAO. 
Det blev köa i 1 1/2 timme och sen inte komma in ändå.
GALET med folk.
Blev stan och O'learys istället.
Elin och jag tog en tur runt stan och på tillbakavägen svär jag att jag trodde vi åkte spårvagn. De va visst buss.. höhö!
Lördagen spenderades vandrandes runt i Stockholm med Lina! :D
Råkade få med mig en jeansjacka hem också.
På kvällen blev det till Uppsala och sova hos Anna.
Och på söndagen blev det lite fika på stan, bio (Titanic 3D, jag började gråta typ direkt..) och skor.
Höhö pengar bara försvinner. 
ILLA.
Nu får alla tillstånd att slå mig hårt om jag försöker handla nått igen.
Så.

Idag hare vare skola och nu sitter jag och ska söka jobb/sola/tare lungt.
Såååå.
PUSS


Elin lurade i mig en drink i fredags.
Jag såg bartendern ta glasen och min reaktion var "VA I HELVETE HAR ELIN HITTAT PÅ NU?!?!"
Haha. men hon lyckades bra;)

Kommentarer
Postat av: elin

Drinken ägde!!! :D

2012-05-07 @ 16:15:54
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså drinken ser sjukt god ut. VILL HAAA!



OCH FYYYYY PÅ DIG MY! SHOPPA SÅDÄR!

2012-05-07 @ 17:05:41
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: tycker det ska bli ganska skönt jag, men det tycker jag väl tills jag bott hemma en vecka!

2012-05-07 @ 18:24:20
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0