My star

Åh.
Myst med Elin i eftemiddag.
Alltid lika trevligt :)
Åkte bil, kikade på området där hon & Mathias fått lägenhet (rätt nära mig:D), handla, åt chips & dip, åt middag, kolla greys. Saknat min fina vän när jag var i Umeå.

Förövrigt är jag grymt arg på Greys! Eller ledsen. Eller både och..
Så ledsen :(( 
Man får inte göra så.. inte när de var påväg att bli så bra! Det hade blivit så bra.
Jag hoppas på att allt ska vara någons dröm. 
Men de kommer de troligtvis inte.. >.<
Åh jävla helvetes skit.
Sur.
VILL INTE :((( 
Kommer vara bitter över de bra länge.
Världens bästa par ripped apart. Typ.
USCH.
Nä.
Nu tänker jag sova och vara bitter.
PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har saknat dig! <3

2012-05-22 @ 14:56:07
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0