Sol och pool

Haft en grymt fin helg!
Fredag var det mys på Norrlands med fina klasskamrater :)
Lördagen mådde jag som en kung (inte) men jag lyckades ändå ta mig iväg till Nykvarn med Elin & Mathias.
Där har vi stekt i solen och badat i poolen både igår och idag.
SÅ SKÖNT!
Har lyckats få lite färg nu också. Hehe.
Mer röd än brun än skulle jag väl tro, menmen, de blir nog bra! 
Haha :)
Helt otroligt skönt att steka och bada. Fantastiskt.
Så glad att Elin tog med mig :))

Såg ju även såklart på eurovision igår.
SVERIGE FUCKINGGGG VANN!
Liksom de känns lite otroligt.
Lite osant.
Men nästa år ska jag och Elin lätt gå på eurovision live ^^. Why not liksom?!
hihi :)

Nu ska jag mest tare lungt, göra ingenting och bara glo på serie.
PUSS

*bilder kommer senare, mobilen vill inte koppla till datorn atm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0