Valborg!

Valborg igår! (som om nån missa de?)
Fyyytusan vad kul jag hade! :D

Var lite seg när jag vakna, tog en dusch och funderade typ hur länge som helst på vad jag skulle ha på mig.
Tog mig till station.
Tåget inställt. WOHO.
Bara vänta på nästa. 
Smockat tåg till Uppsala, min väska fastnade mellan två pers och fick nästan inte loss den.
GALET med folk på tåget.
Lika galet med folk i stan.
Mötte upp Sarah och drog till Ekonomikumparken.
Letade reda på Felix och hans vänner. 
Hängde i solen. 
Fick linnebränna. 
Åt vindruvor och drack massa vin.
SÅ KUL!

Gjorde en lite annorlunda "walk of shame"! HHAHA Nå liknande iaf!
xD
Pratade med Elin i telefon. Behövdes. 
Gick på Subway och åt middag.
Eftersom jag tappade bort alla mina vänner fick jag tillslut tag på Anna.
Åkte till en hemmafest nånstans i Salabacke :)
Var där tills de var dags att åka hem!
Lyckades hitta på tok på station också!
Sen tåget hem och sova.

Sov till typ ett idag, sen har jag legat och sola typ resten av dan.
Läst Hungerspelen. Läste ut första boken idag. Ska börja på andra snart.
Men nu blire nog lite Greys.
PUSS



Jag för typ 2 minuter sen.

Kommentarer
Postat av: elin

you are so pretty!

2012-05-01 @ 21:19:07
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0