By the way, I tried to say I'd be there waiting for you

Igår kollade jag på Shrek, Shrek 2 och Shrek the third.
Idag har jag sett Shrek Forever After.
Och nu kollar jag på Brother Bear.
Lite tecknat är aldrig fel ;)
Dessutom har jag ju inte haft nått bättre för mig.
Haha.

Var iallafall på en jättebra kurs idag.
Kurs i lyftteknik. Var intressant och lärorikt faktiskt.
Får hoppas jag kommer ihåg nått sen bara ;) 
Haha.
Var jättetrevligt folk också. 
Var en riktigt bra dag.
Kom hem, tog ett långt skumbad, gjorde mat och sen har jag bara suttit här å kika på film.
Ska jobba hela helgen som vanligt typ.
Så hoppas på att en bra helg. Så långtråkigt ibland.

Nä nu ska jag fokusera på filmen.
PUSS

Idag vare kallt & frost
Skuuuuuuumbad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0