Everything I ever wanted

Idag kollade jag upp att verkligenheten fortfarande fanns kvar eftersom jag varit i Järvsö och haft de bra ett tag.
Verkligheten fanns där och väntade på mig.
(Jag jobbade alltså idag efter att ha varit ledig sen 16e) 
Men nu tar jag ledigt två dagar igen innan jag måste återvända på riktigt.

Haft det riktigt bra i Järvsö senaste veckan iaf :)
Träffat fina vänner, varit chaufför, druckit öl och haft allmänt mysigt!
Sov inte mycket alls under helgen, så när jag åkte ner till Väsby igår somnade jag först i bilen ett tag.
Sen sov jag från ca 23 igår till 11.30 idag. Lagom slut man var!
Och nu är jag trött igen x)

Men imorrn ska jag simma med Elin!
Sen tänker hon tydligen bleka mitt hår så jag kommer väl måsta gå med mössa.. (jag är förövrigt livrädd).
Och framåt kvällen ska vi träffa Anna och åka till Victoria Tower å ha lite drinkmys :)

Men nu har jag väl inte sådär jättemycket mer att säga.
Jag är lycklig och har de bra :) 
Hoppas på att komma in på socionom eller juridik just nu.
Annars läre jag ju fortsätta jobba.
Inte för att jag vantrivs direkt, men skulle mycket hellre plugga just nu!

PUSS


Min gosekatt :) *bildbrist*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0