Hemlängtan deluxe

Sitter med sjuk hemlängtan just nu.
Vill bara att klockan ska bli 18.53 imorgon.
Då är (iallafall om allt går som de ska) jag framme i Ljusdal där pappa ska hämta upp mig och så ska jag ha myskväll med min goa lillebror! <3
Lillasyster skulle tydligen inte vara hemma så får gosa lite extra med bror.

Sen ska jag träffa fina vänner också i helgen.
Bara längtar hem och till att träffa folk.
HEM <3


Ny mössa.
Samma dag jag köpte den och hade varit på Bio (dvs igår) så när jag gick ut från bion så pekar en tjej i typ 14-15 års åldern på mig och säger högt: Titta den där tjejen har lika mössa som mig!!!! 
Jag typ kollade lite snett på henne och gick vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0