Look, I'm an animal, I got instincts, and I know you two were diggin' on each other!

Jag har haft en jättebra ledig dag idag!
Vaknade strax före 10 och hade en lugn förmiddag.
Sen åkte jag till centrum och mötte Elin.
Vi gick till badhuset och var duktiga!
Simmade, åkte vattenruschkana, lekte i strömmen. Hade allmänt kul :)
Kommer ha träningsvärk imorrn iallafall!

När jag kom hem gjorde jag lite mat och sen har jag kolla på Shrek.
Nu kollar jag på Shrek 2! Så kul :D 
Awesome filmer juu!
Vräker i mig lite nutella också, vilket jag längtat efter i typ en vecka.

Aja jag har egentligen inget intressant att säga.
PUSS

Ell & jag hade en trevlig pratstund i tisdags. Truth Tuesday it was ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0