Tågkaos och schemastrul

Eller ja. Överdriver lite gör jag ju.
Men de e lite kaos och jobbigt typ.

Jag jobbar den 22/12 till kl 19, de enda tåget jag kan boka går 19.08 (enda som inte är slutsålt och enda som nästa passars).
Jag är ledig 14-21/12, jobbar 22/12 och sen är jag ledig över jul. 
Jag ska hem den 14/12 och blir väl kvar där ett par dagar.
Jäkla massa åka fram å tillbaka och krångel å blää.
PLUS att jag kommer få grymt mycket spunk på nya pendeltåget till Uppsala.
De innebär alltså att jag måste åka först till Uppsala för att sedan kunna ta Upptåget till Gävle.
Känns som de börjar bli mer värt att åka in till stan å ta SJ.

Kan nån inte bara ge mig en bil så jag slipper allt jäääääkla tågkrångel? 
Please.. Jag orkar seriöst inte hålla på mer.
Nån kan få hämta mig i Väsby å köra till Järvsö. Helt okej för min del.

Less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0