That one person that stole your heart and never returned it completely

 Idag var en sån där dag.
En sån där dag man bara tycker suger allmänt trots att inget speciellt hänt.
Man bara känner sig allmänt nere.

Jag hade en jättefin helg med väldigt fina vänner! 
Skratt, mys, dricka och soffhäng.
Bästa helgen på väldigt länge!

Den här veckan ska jag inte göra mer än jobba typ.
Jobb idag, imorrn, onsdag. 
Ledig torsdag.
Kurs fredag. (skulle jobbat men fick åka på kurs istället :D)
Jobb lördag och söndag.

Ska sova strax så den här dan tar slut nån gång.
PUSS


Fular mig efter att Elin lockat mitt hår i lördags till Halloween.
Halloweeeeen
Mer bilder kanske kommer nån gång när jag orkar och har lust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0