Åka tåg (igen)

Så sitter jag på tåget igen. Denna gång påväg hem till Väsby.
Har haft helt okej dagar hemma i Järvsö. Om man bortser från snön då. Snöa seriöst hela dan igår.. Usch! Men har gosat massa med lilla Malte, klippt mig och tagit de lite lungt :)

Ledig imorrn, jobba tors-fre och sen äre party party på lördag! :) kommer bli grymt.

Nu ska jag lyssna på musik (eftersom jag är för lat för att ta fram datorn och glo på serie atm) och bara sitta innan jag ska byta i Gävle.
Puss!


Måndagmorgon...


Söta lilla Malte ! :)

Nyklippt ! och med lockar. Man kanske skulle permanenta håret?

Kommentarer
Postat av: Linnea Olsson

permanenta! du är jättefin i det lockiga :)

2012-10-30 @ 19:01:02
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0