ÄNTLIGEN slut på helgen.

Yes.
Inte ofta man säger att man är glad att helgen är slut, men jag är det.
Varannan helg är jag glad när helgen tar slut. 
Därför då får jag ha helg! Fast mitt i veckan.
Den här helgen kändes som den aldrig skulle ta slut.
Men tillslut gjorde den det. 
Nu sitter jag och kollar på One Tree Hill och de känns som jag ska somna när som helst.
Så jäääkla slut. 
Orkar inte riktigt typ.
Vill bara soooova.
Men om jag lägger mig nu kommer jag vakna sjukt tidigt. 
Men blir inte sent ikväll och imorrn ska jag sova och bara ta de luuuugnt. 
Typ inte röra en fena.
Haha.

PUSSS

Jag har börjar använda min älskade OnePiece igen :D <33333

Höst.
Imorse vaknade jag och fick se detta på Facebook.
Ser ut såhär hemma hos mamma i Järvsö.
Jag är typ överlycklig att jag inte är där just nu! 
Jäääääävla snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0