I believe in a thing called love

Efter några dagar hos Elin åkte jag igår hem till min egen säng. Idag har jag jobbat 9 timmar och har 25,5 timmar kvar att jobba den här veckan..Money Money!
Dessvärre känns mina axlar och nacke inge vidare. Typ stel som sjutton och ont göre. Menmen..
På söndagkväll tar jag tåget hem till hälsingland för att gosa med hundvalp ! :D ska även klippa mig, vilket kommer bli grymt skönt och alldeles lagom till halloweenfesten nästa helg ;)

Aja nu ska jag sova :) natti natti!



Elin & jag käka sjukt gott i tisdags!

Imorse var de frost och i eftermiddags/ikväll har de kommit snö (som visserligen inte legat kvar men ändå !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0