INTERNET!!!

Jag har internet igen :D

Vilket betyder att jag kan uppdatera lite oftare.
Om jag kommer ihåg det vill säga.

Annars händer inte mycket.
Jag är förkyld (börjar bli bättre dock tror jag), är ledig en hel del, jobbar lite grann.
I helgen ska jag återigen hem till Hälsingland.
Kalas hela helgen, först för Carro som blev 18 i Augusti och sen för min lillasyster som blir 10 på torsdag.

I övrigt funderar jag på att söka socionomprogrammet till våren. 
Kan vara nått för mig de ändå.
Tappat suget på dehär med juridik som de känns och socionom känns som nått som kan funka för mig :)
Jag hade visserligen bestämt mig för att ta ledigt från pluggandet ett år, men det har gått typ en månad in på höstterminen och jag saknar redan att plugga. 
Så får se om jag gör det. 
Lutar åt det iallafall :) 

Anyways, nu har jag iallafall uppdaterat lite!
Nu ska jag se vidare på One Tree Hill eftersom jag inte har nått bättre för mig.
PUSS

Drar en bild från i somras.

Kommentarer
Postat av: Anna

TJOHO!
Skaru plugga i Stockholm då? :):):)))):)

2012-10-02 @ 20:52:27
URL: http://sugarprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0