Långledigt!

Efter två dagars jobb (haha låter så löjligt) så har jag nu en vecka ledigt.
Blir lite så när man bara jobbar 50%.
Men jag är rätt nöjd med det.

Imorrn bitti åker jag hem till Järvsö och Hälsingland ett tag.
Ska bli skönt.
Blir kalas både lördag och söndag :)
Sen blir det Hudik nån dag.
I övrigt har jag inte mycket att säga just nu.
Borde packa väskan men jag orkar inte riktigt. 
Ungefär alla kläder jag gillar ligger i tvätten.
*Hej jag ska tvätta hos mami imorrn* Hihi.
Måste även hitta kalaskläder för två dagar.
Snälla kan inte nån bara ge mig en bil så jag slipper dehär med att passa tåg och så när jag ska hem?! It is crap.

Aja här kommer lite instagrambilder :)


Påväg hem från jobbet tidigare ikväll. Tar sådär max 5 minuter att gå.

Elin gjorde cupcakes till mig & Anna i onsdags! :D

Sushi med Anna & Elin i onsdags.
Höstbild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0