Wise men say, only fools rush in

Hej alla fina!

Tänkte göra en liten uppdatering på livet igen.
Som jag sa senast så gjorde jag inte mycket alls i måndags.
Jag satt hela dagen (på fullt allvar hela dagen) och kollade på One Tree Hill.
Hade liksom inget bättre för mig. Var otroligt skönt att göra ingenting faktiskt.

Igår blev de liiiite mer göra men ändå mest sitta och kolla på OTH.
Jag städade en massa i mitt rum och dammsög lite överallt. 
Och så tvättade jag en massa tvätt. Massa. 

Idag har jag varit ännu mer aktiv.
Var först till Elin och bara hängde ett tag. Inte sett kvinnan på över en vecka tror jag, så var dags!
Sen åkte jag till stan och mötte Anna :)
Blev fika, prata, kolla butiker. 
Henne hade jag ju inte träffat sen i somras nån gång så de va riktigt trevligt! 
Sen när jag kom hem satte jag mig och kolla på Lilo & Stitch.
Sååååå bra film ju!
Värsta fin. 
Och Stitch är så söt. Ge mig honom.

Imorrn & fredag kommer vara rätt tråkiga då jag ska jobba i princip hela dagarna. 11-20 ligger schemat på. Kämpa Kämpa.

Men sen äre helg! Och på lördag ska jag ha en helgdag med min fina AnnaBanana! 
Och på söndag blire MaryKaykväll hos Elin med fina flickor! 
Kommer bli en bra helg känner jag! 

Utöver det längtar jag bara till på tisdag när jag får lön. Vääääldigt tomt på kontot nu. Handlade mat så jag klarar mig tills dess idag och på lördag ryker väl de sista hundralapparna till maskeradgrejer till Halloweenfesten. 
Taggar som fan till 3 november! Kommer bli en episk helg! 

Okej nu blev det ett mycket längre inlägg än jag tänkt mig.
Haha
PUSSS


Min fina vän Ell ska skicka en Stitch till mig :3

Lilo & Stitch

Vänta på pendeeeeln i höstrusket. Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0