97 days

Här vare längesen man skrev nått nu. 
Liksom glömmer bort att bloggen finns.
Sen har jag väl kanske inte sådär överdrivet mycket tid till att skriva heller.
Sitter mest och åker fram och tillbaka mellan Järvsö och Stockholm,
Jobbar när jag är i Stockholm och pussar (läs kittlar) pojkvännen när jag är i Järvsö.

Dock har jag typ haft sjukmånad eller nått den här månaden. 
Varit nästan lika mycket sjuk som jag jobbat. Känns de som iallafall.
Siffrorna håller med.

97 dagar tills jag får göra det jag längtar tills mest just nu! :) 
18 dagar till tattoooootime!

Och har varit tillsammans med världens bästa i 5 månader! Love it!
Livet är rätt bra just nu faktiskt.
Bortsett från att de e skitdrygt att försöka få ihop jobb och pojkvän på olika orter så smidigt som möjligt. 
Maj kommer bli drygt,men de ska nog lösa sig.

Aja, nu ska jag se ett avsnitt Relic Hunter till och sen sova. Jobb imorrn!

PUSS

Trött tjej på högskoleprovet i början på April.
Pojkvännen gjorde mumsig mat!
Ikväll är det här mina pojkvänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0