UppdateraN

Jag är verkligen kass på att uppdatera bloggen. Men ser att nån enstaka kikar in här så får försöka skriva nått då!

Skolan rullar på, tenta på fredag och skulle behöva plugga men som vanligt skjuter jag på skiten till sista minuten. Aja, kan ju inte bli värre än omtenta liksom? Haha! Nä men ett godkänt ska man väl lyckas skrapa ihop iallafall :) 

Firade 1 år tillsammans med Mattias den 25/11 :) Vi köpte biljetter till En skam i Gävle. Så 16 mars då jäklar! (tror de va 16:e iaf? Haha)!  Ska bli feeeeeeett najs! :D Sen i lördags så gick vi ut och åt lite gott sådär. Skulle gå på Järven hade vi tänkt, men där vare så jäkla mycke folk så vi hamna på Condis ändå. Jag åt anka och Mattias ryggbiff. Riktigt gött vare! Drack gott till och sen go efterrätt å så. Mysigt värre! :)

Har även börjat bli smått kär i massa leggings på Black Milk tack vare (Eller på grund av kanske?) min kära vän Anna. Kommer bli ruinerad ju. Blööööööö. Fast kommer ju va snygg iaf. Höhö. (Anna du är en röv!<3)

Aja, har inge vettigt å säga egentligen så...
 
PUSS
 
Min nya fina vinterjacka. Me likey! 
 
Har vart lite nördig på senaste å spelat Super Mario Sunshine :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Moahahahahahaahaaaaaaaa I'm spreading Black milk over the wooooorlddddd! Hihi^-^ <3

Svar: Haha så jävla kul! Det står att den här kommentaren är "misstänkt spam"
My

2013-12-03 @ 12:52:22
URL: http://sugarprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0