Well well

Händer som vanligt inte sådär jättemycket.
Går i skolan, börjat jobba (gått klart intro nu, ska göra mitt första riktiga pass på söndag. KOMMER DÖ) och sitter hemma typ,
Mattias har vart borta 1,5 dygn nu, men borde komma hem närsomhelst tror jag. Finallyyy. Jäkla snöröjning/isrivning/grusning som ska måsta dra iväg han så länge åt gången.

Failade troligen tentan på förra kursen också. Jag tänkte hela tiden: "Den här kursen gåre ju inte att tentan är essäfrågor iallafall, hur fan ska de gå till?". 
Vad vare då? JO essäfrågor såklart. Och bara 3 st, varav en på 5 poäng (Mitt svar där var kort och gott PASS), andra frågan 10 poäng och tredje 15 poäng. 15 poäng var minimum för godkänt (E).. Tror inte jag svarade bra nog på fråga 2 och 3 för att skrapa ihop 15 poäng faktiskt. Då ska jag ha en jävla tur. 

Men uttöver de så längtar jag mest till jul just nu (konstigt jag vet, men är nog eftersom de blir JULLOV!) 

Pussss
 
Världens mest exklusiva julgran (aka julfläkten)
Här gjordes det knäck och bountybollar i söndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0