Happiest girl in the world

Ibland är ju livet bara sådär fantastiskt bra och man känner sig nöjd med det mesta.
Jag avslutade 2012 på ett väldigt fint sätt med fantastiska vänner :) Vi åt gott, drack gott, skrattade, pratade och hade det bra. Vi åkte till Victoria Tower och inväntade tolvslaget och fyrverkerierna. Väldigt fin kväll.

Var inte i piggaste laget på nyårsdan, men lyckades pigga på mig och åka med till Järvsö för att träffa pojkvännen :)
Efter ett par fina dagar med honom sitter jag nu på bussen tillbaka till Stockholm.

Från imorrn äre 8 dagars konstant arbete som gäller ungefär. Ingen lugn stund här inte.
Har även kanske ett andra jobb på gång, även de som personlig assistent. Vore ju himlans trevligt att få de tycker jag, eftersom jag inte kom in på skolan den här gången heller. Läre visa sig inom nån vecka ^^

Mer än så har jag nog inte å säga just nu.
Puss


finaste vännerna på nyårsafton :)



go efterrätt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0