It won't take away my love

Tjo!

Blev Järvsö tisdag kväll/natt till fredag eftermiddag :) hade de mysigt, klippte luggen, shoppa lite och träffa familjen lite kort. Tappade.även bort mitt SL-kort, hade panik och så återfanns de i Järvsö. Skulle dock behövt de här typ nyss. Men men. Får väl bli en dyr mobilräkning istället...

Aja, i helgen har jag jobbat. Lördag var en rätt lugn dag medans idag vare full rulle. Var i Flottsbro på nån aktivitetsdag. Massa snöaktiviteter. Jag som äääälskar snö... Men var iaf mildt (stavning?!) väder idag så jag överlevde :) Dagen gick åtminstone rätt fort.

Imorrn äre fullt upp igen. Dock med Elin istället för jobb :) har två dagar med henne planerade sen får vi se om jag hinner med Rebecca på onsdag eller hur de blir :)
Visar sig!
Nu ska jag sova, blir tidigt imorrn.

PUSS


Flottsbro


Kikade på Bones och tog ett bad när jag kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0