Home is where the heart is

Sitter på tåget påväg till Järvsö :) så himla skönt!

Jobbat massa senaste 1 1/2 veckan. Vare inte de ena jobbet var det de andra. Igår var jag tillochmed på båda. Men nu äre ledigt till tisdag eftermiddag!

Var på en rätt intressant kurs om epilepsi i onsdags också. Så mycket man inte vet eller förstår när man inte har någon i sin närhet som har det. Fick en helt ny bild på det hela faktiskt.

Men nu ska jag bara va ledig, ha det bra och va lycklig! Ska även klippa mig på måndag innan jag far tillbaka till Stockholm. Välbehövligt då jag knappt ser nått eftersom luggen är så lång ^^

Pusss !


Mutor man får när man går på kurs på jobbet. Himla fint!



Jag igår!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snebilder!

Svar: Ja men jag är ju sne så då måste ju bilderna va sne!
Eller så uppdaterade jag via mobilen och bilderna blev snea.
My

2013-03-15 @ 18:50:12
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0