It is the small things you will remember forever

Jamen hej igen!

Jag börjar se ljuset i tunneln nu! Haha eller nått.
4 månader eller nått sånt. 

I övrigt vill jag ha sommar. NYSS.
Så jääävla less på vinter, snö, kallt och bajs.
Ge mig shortsväder nu!!!

Ska strax iväg å jobba.
Blidde inge jobb igår då jag kände mig förkyld, så hade en mysdag med Elin istället :)

Boendeproblemet har löst sig också, får bo kvar här till sista juli ändå ^^ 

Och jag borde städa. Men de orkar jag inte. Haha lat.

Aja, har egentligen inte så mycket att säga just nu.
Vill bara ha sommar. SOMMAR.

Puss
 
Mys med Elin igår ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anna

MEN AWESOME! Att du får bo kvar alltså! :D

Svar: Indeed!
My

2013-03-21 @ 21:38:52
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0