Oro och inkonsekvens

Halloj!

Idag har jag varit i skolan och fått respons på individuella. 
Det var en intressant upplevelse kan man säga...
Ena stunden säger läraren "Det här måste du utveckla på det här sättet" och så tycker jag att det är precis det jag redan gjort så jag säger det och då säger hon "jaaa.. jomen det här är ju korrekt, ser ju bra ut".
Man blir ju helt förvirrad! Vare bra eller var det inte bra?! Ska jag utveckla eller inte?

Och sen när vi prata med läraren om seminariumet vi ska ha imorgon får vi en information som vi ska hålla oss till. Men när vi sen pratar med andra gruppen har dom fått en helt annat information av samma lärare, samma dag, med nån enstaka timmes mellanrum?! Jag vet inte riktigt vad jag ska lyssna på eller tro.. 

Känner mig mest förvirrad och orolig över allt just nu.. Har en grymt jobbigt känsla av oro i hela kroppen... :(

Men märks väl hur det blir...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0