Put your hands in the air

Så var det dehär med att blogga också ja.
Jag glömmer bort det konstant. 

Hela förra veckan var jag hemma från skolan. 
Hade iofs bara någonting på torsdagen och då hade jag såklart migrän (fyyyfaaaan).
Känns som det var evigheter sen jag var i skolan och gjorde något produktivt nu. Mest suttit hemma och pluggat det som ska göras liksom. Men imorrn och på torsdag ska jag iallafall till skolan :)
Man känner sig fett ensam när man bara sitter hemma och gör ingenting så ska bli skönt att komma iväg lite :)
 
Hade en väldigt lugnt helg, vilket var skönt (och ekonomiskt, är ju trots allt i princip pank).
Vi (okej Mattias) bytte däck på bilen, kolla på serie och gjorde väldigt lite i övrigt. Så himla skönt!

Igår tror jag va någon såndär dag när saker bara inte ville fungera.
Jag skulle stryka (finally) och så börjar strykjärnet pipa och blinka. Ska ställa ner det så blixtrar det till där sladden går in i strykjärnet. Så fick sålov att åka in och byta ut det. Och när mamma så snällt skulle skjutsa mig till Ljusdal för att göra det så har bilen fått punka..Men men, allt löste sig tillslut ändå!

Nu ska jag försöööööka plugga. Vet liksom inte riktigt vad jag ska göra..
 
Promenad runt kyrkön(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0