Söndag

Jaa, sitter och försöker plugga igen. På en söndag. HUA. Men måste man så måste man.

Igår blev det spontanbesök på Stadt med Mattias, Johan, Oliver, Gustav och Björn. Forever alone tjej som vanligt (Y) Kan väl inte påstå att det var sådär överdrivet roligt, men man kan väl inte förvänta sig mer när det är Ljusdal liksom ^^ Haha.
 
Sov till 12.50 idag... ska bli intressant och se om man lyckas somna ikväll.

Grät lite inombords när jag var till läkaren i torsdagsmorse och dom kom på att jag inte är skriven i Stockholms län längre.. Bara hosta upp 1100 spänn för privatbesök om jag ville få veta resultatet av min mätning jag gjorde gången innan... Gjorde ont som fan i plånboken. Ge mig 25e nyss typ!

Annars äre väl som vanligt, mitt liv är inte nå överdrivet intressant. Mest plugg, serier och pussande på M :)
Men jag trivs å det är väl de som räknas!

PUSS

Min fett snygga rosa xboxdosa vi hämta ut igår ^^ Blev en massa Gears of War med M igår ;)

Utsikt över Stockholm från Waynes^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0