Woop Woop!

Nämen har jag hittat hit nu igen? De va ju inte igår direkt. Haha. Har jag ens några som kollar här längre? 

Anyways ska väl kanske dra en kort summering av allt som hänt sen jag skrev sist?

Bor numera på heltid i Järvsö, som sambo med Mattias. Något (och någon) jag fullkomligt älskar! Det är så himla underbart att få bo tillsammans med den man vill vara med mest av allt.

Jag har påbörjat livet som student igen. Pluggar numera till Socionom. Det är väldigt roligt och jag har fina kurskamrater som jag trivs med! Så om 3,5 år ska jag vara färdigutbildad.
 
Mitt hår är rödbrunt igen.

Sen vet jag inte om mitt liv är så mycket mer spännande än så faktiskt.
Ska till Stockholm imorrn och träffa lite kompisar, sen på torsdag ett (förhoppningsvis) kort läkarbesök och sen  hem till Järvsö igen. 
Fredag till skolan en sväng och sen äre helg!

Sitter med en rätt stor individuell uppgift just nu som känns väldigt tung, men det kommer säkert lösa sig typ kvällen innan inlämning eller nått sånt. 

Men ja, de va väl allt jag kom på just nu.

PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0