20 Feb

Nu var det ett tag sen igen. Händer så lite i mitt liv att jag inte riktigt har nått att skriva om egentligen.
Jullovet är över och har snart läst klart en kurs på VT. Godkänd i allt på HT iallafall :) Bra början åtminstonde!
Den här kursen vi läser nu dock... Har skrivit en hemtenta, men känns inte som jag gjort speciellt bra från mig. Har jag TUR kanske jag lyckas skrapa ihop ett E så jag kan lägga kursen bakom mig iallafall. 
 
Mattias fyllde år sista januari och då gjorde vi smörgåstårta och hade lite mysigt :) 
Han var väldigt nöjd med de han fick iallafall ;) GTA V, skor (som han fick välja själv) och ett nytt bluetooth-headset till mobilen. Han satt i en hel vecka och bara spela GTA. Jag var mycket i skolan den veckan, så det gjorde inget ;) 

Igår fyllde jag (och mamma och typ en massa folk till) år. Jag fick en yogamatta och ett träningslinne av mamma i tidig födelsedagspresent förut. Sen fick jag en ugnsform med löstagbar kant igår också :) Precis vad jag hade önskat mig ^^ 

Av Mattias fick jag välja 3 plagg från Black Milk som han betalade! Har man världens bästa pojkvän eller har man? :D 
Blev 2 klänningar och ett par leggings :) Längtar som en tok tills de kommer!
 
Blir väl lite kalasande i helgen, men annars händer inte mycket. 
Anna kommer imorrn och det ska bli mys! Inte sett na på ett bra tag ^^ 
Men men, nu ska jag fortsätta städandet så man kan låta folk hälsa på här. 
Puss
 
Dehär beställde jag hem igår för sambons pengar ;) huhu fylla år äger! Om man bortser från att man blir gammal av det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0